Druh práce |
vedoucí služby, jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek |
Náplň práce |
- odpovědnost za realizaci a naplnění poslání a cílů služby v souladu s posláním organizace
- odpovědnost za proovz a chod služby, kvalitu poskytovaných služeb, rozvoj a materiálně technické zabezpečení, plánování služeb včetně kontrolní činnosti
- odpovědnos za účelné čerpání finančních zdrojů a prostředků, za intermí vyúčování služeb
- odpovědnost za vytváření a aktualizaci vnitřních předpisů zařízení, zavádění nových pracovních postupů a metod.
- řízení a organizace práce podřízených pracovníků,odpovědnost a pravomoc spojená s personálním řízením pečovatelské služby
- komunikace s orgány státní správy a samosprávy (obecní úřady, krajské úřady apod.)
- řešení sociálně-pravních a sociálně zdravotních problémů klientů
- podílení se na práci s uživateli sociálních služeb
|
Pracovní poměr |
nástup od 1.5. 2025 nebo dohodou, PP na dobu určitou, 1 roku s možností prodloužení |
Mzdový tarif |
dle vnitřních směrnic organizace |
Nabízíme |
perspektivní a stabilnáí zaměstnání, pět týdnů dovolené, přípsěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, dobré finanční ohodnocení, podpora vzdělávání, možnost profesního růstu a osobního rozvoje, služební telefon a notebook, společenské akce pro zaměstnance |
Místo výkonu práce |
Pečovatelská služba Uherský Brod, Masarykovo nám. 165, 688 01 |
Požadavky pro vznik pracovního poměru |
- VŠ/VOŠ vzdělání zaměřené na sociální práci, sociální politiku, zdravotní vzdělání (zdravotní sestra), sociální pedagogiku, sociální péči (viz. § 110 zákona o sociálních službách), popř. jiné vhodné.
- Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost pro výkon profese.
- Znalost legislativy související s oborem a poskytovanými sociálními službami, znalost standardů kvality sociálních služeb.
- Výhodou praxe v sociálních službách.
- Vysoké pracovní nasazení, rozhodnost, samostatnost a spolehlivost.
- Flexibilita, dobré řídící, organizační a koncepční schopnosti, předpoklady pro týmovou práci, sociální cítění, empatický přístup.
- Ochota pracovat v církevní organizaci, pracovat v souladu s jejím posláním.
- Motivace k práci s danou cílovou skupinou (senioři).
- Komunikační schopnosti, dobrá znalost práce na PC.
- ŘP skupiny B (aktivní řidič).
|
Nástup |
ihned nebo dle dohody |